- NTO Crne Gore je započela kampanju pod nazivom “Wild Soul of Europe – Slow Adventure”
- Udruženim marketingom predviđeno je angažovanje, edukacija i inspiracija putnika
- Cilj kampanje je zainteresovati posjetioce za “Slow Adventure” taktičkim porukama
- Predviđeno je da kampanja na popularnim platformama u Kini, kao što su Qyer, Mafengwo, Tuniu, traje do aprila 2021. godine
Nacionalna turistička organizacija Crne Gore je, u okviru projekta udruženog marketinga Evropske komisije za putovanja (ETC), započela kampanju pod nazivom “Wild Soul of Europe – Slow Adventure”, koja se u partnerstvu sa Turističkom organizacijom Srbije, realizuje u SAD-u, Kanadi i Kini.
Udruženim marketingom predviđeno je angažovanje, edukacija i inspiracija putnika putem originalnih promotivnih sadržaja koji se distribuiraju digitalno.
“Sadržaji su fokusirani na prirodu i aktivnosti na otvorenom kroz obilazak manje poznatih mjesta i prirodnih prostora u potrazi za zdravljem i blagostanjem”, navodi se u saopštenju NTO.
Cilj kampanje je zainteresovati posjetioce za “Slow Adventure” taktičkim porukama, dizajniranim da pokrenu onlajn posjete turističkim agencijama i turoperatorima, kao i da se stvori fokus koji edukuje i inspiriše o “Slow Adventure” iskustvima u Crnoj Gori i Srbiji.
“Kampanja je usmjerena na putnike u SAD-u, Kanadi i Kini, koji su znatiželjni i spremni da dodatno plate za nesvakidašnja iskustva i traže autentična putovanja. Cilj je zainteresovati one koji traže putovanje kroz prirodu i otkrivaju nova iskustva prije drugih, a koji su, pritom, ekološki svjesni. U tom smislu, kampanja je usklađena sa aktuelnom kampanjom NTOCG “U društvu prirode“, a s obzirom na preferencije turista sa ovih tržišta da prilikom putovanja obiđu više zemalja u regiji, zajednička promocija sa Srbijom na udaljenim tržištima je preporuka Evropske komisije za putovanja (ETC), čija je misija promocija Evrope kao turističke destinacije”, kazali su iz NTO.
Predviđeno je da kampanja na popularnim platformama u Kini, kao što su Qyer, Mafengwo, Tuniu, traje do aprila 2021. godine, izuzev kompanije Dragon Trail, sa kojom će kampanja trajati do novembra 2021.
“Veb sajt zajedničke kampanje Crne Gore i Srbije pod sloganom “Wild Soul of Europe – Slow Adventure” u SAD-u i Kanadi je www.wildsoulofeurope.com, a više informacija o aktuelnoj kampanji u Kini dostupno je na zvaničnom veb sajtu Nacionalne turističke organizacije Crne Gore – www.montenegro.travel”, zaključuje se u saopštenju.
Izvor: rtcg.me